Krups KP 3002 zwart, wit, rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups KP 3002 zwart, wit, rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

boos1234 28-04-2012

Ik heb nu het derde apparaat.
De eerste was al je hem aanzet deed ie niets en naar een paar uur deed ie het weer wel en na een maand helemaal niets meer, 1 maand weggeweest.
De tweede zat het handle vast niet meer los te krijgen ook weer een maand weg.
De derde had sluiting, ik leg het verhaal uit aan de klantenservice maar dat kon niet. Ik was 1-1/2 dag weg en kom weer thuis en alles donker en uit. De vriezer vol met vlees alles ontdooit, koeelkast uit, het aquarium geen zuurstof meer. Maar niet zeuren, je kan niet alles hebben.
Ik zou als leverancier mijn ogen uit mijn kop schamen.
Mijn vriendin koopt een ander model en na een maand lekkage bij de kupppies. Ook weer 1 maand wachten, maar zij heeft er genoeg van en haar geld teruggevraagd.

Richardplus 03-04-2012

Nadat ik een tijdje de oude dolce gusto (ring) heb gehad kon ik deze een tijdje testen. Ik ben er zelf erg tevreden mee veel makkelijker met het instellen van de hoeveelheid water die je nodig hebt voor de soorten koffie dan het oude apparaat waar ik alleen een hendel heb. Ik vind de cappacino van Dolce gusto de lekkerste die je voor in huis voor een normale prijs kan krijgen.

Een echte aanrader voor iedereen die Senseo zat is en is een keer wat anders wil.

alvori 25-02-2012

Ik heb dan eindelijk ervoor gekozen om voor het dolce gusto systeem te gaan.En geen moment spijt van gehad, ik had het eigenlijk veel eerder moeten doen. wat een verschil met senseo! senseo smaakte me totaal niet meer. dit is echt lekkere koffie en gemakkelijke bediening. het is wel wat duurder maar dan heb je ook kwaliteit en cups zijn voortaan in de supermarkt te krijgen. de fontana slaat niet automatisch af, moet jezelf doen. anders had ik een 10 gegeven.

Erik W 14-12-2011

De Dolce Gusto net in huis, wat een mooi ding om te zien, en wat een lekkere koffie komt er uit.
Wat een verschil met een Senseo, dit is echt veel beter.
Wel jammer dat die koffie cupjes best duur zijn, en dat je voor sommige soorten 2cupjes moet gebruiken: koffie/melk.

John1971 21-08-2010

Vandaag binnen gekregen. Een ding is zeker. Krups is iedere keer weer verrassend met design. Je vind dit mooi of lelijk. Ik had even mijn twijfel vanaf een foto, maar nu ik hem in het echt heb staat hij super mooi op het aanrecht. Design is voor dus helemaal te gek. We hadden hier voor de 2100 serie en die beviel ons ook erg goed. Dus verwachten bij deze ook niet anders.